Ako odosielať faktúry a doklady e-mailom priamo z Fintoro - návod
Odosielanie faktúr, zálohoviek, dobropisov, objednávok, cenových ponúk a daňových dokladov k platbe e-mailom priamo z Fintoro
V rámci fakturačného softvéru Fintoro si môžete vystavovať doklady a sťahovať klasický PDF súbor na tlač alebo posielanie v prílohe e-mailov alebo cez správy.
No nie len to! Faktúry a ďalšie doklady môžete poslať e-mailom svojim klientom alebo účtovníkovi priamo z Fintoro.
Nemusíte sťahovať PDF, uložiť ho do počítača, otvoriť e-mail, napísať príjemcu, správu, predmet, nahrať prílohu, nájsť PDF v počítači a poslať e-mail.
To všetko vynechajte, pretože z Fintoro posielate faktúry a ostatné doklady na e-mail klienta alebo účtovníka jedným kliknutím.
Ako odoslať doklady e-mailom
Odosielanie je veľmi jednoduché. Stačí, keď si vytvoríte faktúru alebo iný doklad. V údajoch odberateľa/klienta zadajte aj jeho e-mailovú adresu. Po vystavení sa doklad uloží a uvidíte tlačidlo "Odoslať faktúru" (alebo iný doklad namiesto faktúry).

Keď kliknete na "Odoslať faktúru", môžete upraviť správu, pridať ďalších príjemcov, napríklad aj účtovníka alebo váš ďalší firemný e-mail pre faktúry. Viacero e-mailových adries a príjemcov oddeľte čiarkou. Napr.
Stačí už iba kliknúť na Odoslať a je to.

Klientovi príde e-mail s vašou správou, PDF prílohou s dokladom a aj link na vašu faktúru vo Webdoklade, kde ju klient môže jednoduchšie uhradiť, preposlať svojim kolegom alebo účtovníkovi.
Odosielanie z Fintoro, ale z vlastného e-mailu
E-maily s dokladmi a aj upomienky, pripomienky a potvrdenia prijatia úhrady sa posielajú z fintorovskej e-mailovej adresy. Odpovede na tieto e-maily budú chodiť iba na váš e-mail, ktorý ste si zadali v nastaveniach firmy/živnosti na Fintoro.
Ak chcete e-maily z Fintoro posielať z vašej vlastnej e-mailovej adresy, môžete si nastaviť vlastné SMTP. Pozrite si náš návod, ako si nastaviť SMTP.
S týmto nastavením na Fintoro sa e-maily budú odosielať z vašej e-mailovej adresy, ktorú si prihlásite cez SMTP s údajmi od vášho hostingu alebo poskytovateľa e-mailových schránok a služieb. Ak si neviete rady so SMTP, spýtajte sa svojho IT-čkára, ten vám s tým určite pomôže. SMTP stačí nastaviť raz, no nezabudnite zmeniť nastavenie hesla, ak zmeníte heslo do vašej e-mailovej schránky.