Ako nastaviť predvolený spôsob dodania pre konkrétneho klienta
Michal Hudcovič
Ak potrebujete vo Fintoro nastaviť predvolený spôsob dodania (spôsob dopravy) faktúry pre konkrétneho klienta (napr. kuriérom, poštou, osobný odber, elektronicky alebo iné), môžete to urobiť veľmi jednoducho. Keď si pridáte do kontaktov klienta resp. odberateľa, môžete si pre neho a jeho údaje nastaviť predvolené hodnoty. Alebo si môžete upraviť spôsob dodania pri tvorbe každej konkrétnej faktúry alebo dokladu. Prejdite na tento návod pre nastavenie predvoleného spôsobu dodania fakturácie pre všetky faktúry a doklady (nie len pre konkrétnych klientov).
Pre zmenu predvolený spôsob dodania pre konkrétneho klienta:
- Prihláste sa do účtu Fintoro
- V hlavnom menu v ľavo kliknite na "Kontakty"
- Nájdite odberateľa/klienta, pre ktorého predvolený spôsob dodania fakturácie chcete nastaviť
- Kliknite na jeho meno/názov
- Zobrazia sa jeho údaje a rôzne možnosti predvolených hodnôt
- Zmeňte predvolený spôsob dodania výberom z menu
- Kliknite dole vpravo na tlačidlo Uložiť
Od tohto momentu sa všetky nové faktúry a ostatné doklady budú pre konkrétneho klienta predvypĺňat s nastaveným spôsobom dodania. Automaticky tak, aby ste šetrili maximum času a fakturovali čo najefektívnejšie.
Návod na predvolený spôsob dodania faktúr s obrázkami
1. Prejdite v hlavnom menu na "Kontakty"

2. Nájdite odberateľa/klienta a kliknite na jeho názov alebo meno

3. Medzi predvolenými hodnotami kliknite na Spôsob dodania a vyberte z možností z menu

4. Kliknite pod predvolenými hodnotami na tlačidlo Uložiť
Ak by ste narazili na akékoľvek problémy, mali by ste otázky alebo nápady na zlepšenie a nové funkcie pre Fintoro, kedykoľvek nám napíšte na e-mail alebo Instagram.