Návod: Ako pridať viac používateľov pod jednu firmu?

Maroš Mjartan MBA
Ak potrebujete, aby do vašej firmy na Fintoro mali prístup kolegovia, spolupracovníci alebo účtovník, viete im jednoducho pridať prístup. Táto funkcia je však dostupná len v balíku Fintoro Pro.
Prečo je to užitočné?
- Spolupráca: Vaši kolegovia môžu samostatne pristupovať k dokladom alebo ich vytvárať.
- Účtovník: Váš účtovník môže priamo spravovať vašu fakturáciu, bez nutnosti manuálneho preposielania dokumentov.
Postup, ako pridať používateľov
1. Otvorte Nastavenie firmy
Kliknite vpravo hore na svoj profil a vyberte možnosť "Nastavenie firmy" resp. "Nastavenie živnosti".

2. Nájdite sekciu "Firemní používatelia"
Scrollujte dole, až kým nenájdete sekciu "Firemní používatelia".

3. Pridajte nového používateľa
- Kliknite na tlačítko "Pridať používateľa".
- Zadajte jeho e-mailovú adresu.
- Vyberte rolu:
- Editor - Má plné práva na vytváranie, úpravu a mazanie dokladov, nemá však prístup k správe predplatného, pridávaniu používateľov ani k destruktívnym akciám.
- Pozorovateľ - Má len čítací prístup, môže si doklady pozrieť alebo stiahnuť, ale nemôže ich meniť ani vytvárať.

Po odoslaní nový používateľ dostane e-mail s pozvánkou. Po potvrdení pozvánky a prihlásení (resp. registrácii) získa prístup k vašej firme/živnosti vo Fintoro.
Týmto spôsobom môžete jednoducho spravovať Váš tím a efektívne spolupracovať vo Fintoro.