Fintoro logo Prihlásiť sa

Návod: Ako pridať viac používateľov pod jednu firmu?

Maroš Mjartan MBA

2 min. čítanie 07.02.2025

Ak potrebujete, aby do vašej firmy na Fintoro mali prístup kolegovia, spolupracovníci alebo účtovník, viete im jednoducho pridať prístup. Táto funkcia je však dostupná len v balíku Fintoro Pro.

Prečo je to užitočné?

  • Spolupráca: Vaši kolegovia môžu samostatne pristupovať k dokladom alebo ich vytvárať.
  • Účtovník: Váš účtovník môže priamo spravovať vašu fakturáciu, bez nutnosti manuálneho preposielania dokumentov.

Postup, ako pridať používateľov

1. Otvorte Nastavenie firmy

Kliknite vpravo hore na svoj profil a vyberte možnosť "Nastavenie firmy" resp. "Nastavenie živnosti".

Nastavenia firmy v profilovom menu

2. Nájdite sekciu "Firemní používatelia"

Scrollujte dole, až kým nenájdete sekciu "Firemní používatelia".

Sekcia Firemní používatelia v nastaveniach firmy

3. Pridajte nového používateľa

  • Kliknite na tlačítko "Pridať používateľa".
  • Zadajte jeho e-mailovú adresu.
  • Vyberte rolu:
    • Editor - Má plné práva na vytváranie, úpravu a mazanie dokladov, nemá však prístup k správe predplatného, pridávaniu používateľov ani k destruktívnym akciám.
    • Pozorovateľ - Má len čítací prístup, môže si doklady pozrieť alebo stiahnuť, ale nemôže ich meniť ani vytvárať.
Formulár pre pridanie firemného používateľa

Po odoslaní nový používateľ dostane e-mail s pozvánkou. Po potvrdení pozvánky a prihlásení (resp. registrácii) získa prístup k vašej firme/živnosti vo Fintoro.

Týmto spôsobom môžete jednoducho spravovať Váš tím a efektívne spolupracovať vo Fintoro.

 
Fintoro ikona

Vystavujte faktúry online
s Fintoro

Fintoro pomáha živnostníkom, freelancerom, malým a stredným firmám sústrediť sa na podnikanie a čo najviac zefektívniť fakturáciu. Logo, podpis, pečiatku, položky, rôzne meny, DPH, zľavy, úhrady a klientov pridáte behom pár sekúnd. Zaregistrujte sa zdarma a vytvorte faktúru teraz!