Fintoro logo Prihlásiť sa

Marketingové nápady pre strešné krytiny a škridly

Michal Hudcovič

5 min. čítanie 25.07.2025

Marketingové nápady pre strešné krytiny a škridly

Zistite, ako predať strešné krytiny a škridly efektívne vďaka týmto marketingovým nápadom.

Sociálne siete a vizuálny obsah

Zdieľajte pútavé fotky a videá strešných krytín (napr. betónové škridle, keramické škridle, plechové krytiny) na Instagrame, YouTube alebo LinkedIn, ukazujúce ich estetiku (napr. červené, antracitové dekory) a využitie na rodinných domoch, chalupách či komerčných budovách. Vytvorte krátke videá s ukážkami pokládky (napr. Tondach za 1–2 dni), odolnosti (napr. mrazuvzdornosť, záruka 30 rokov) alebo svedectvami zákazníkov o ochrane pred poveternostnými vplyvmi. Používajte hashtagy ako #StresneKrytiny alebo #Skridle, aby ste oslovili stavebné firmy, developerov, architektov a majiteľov domov.

Budovanie značky

Vytvorte výrazné logo a slogan, napr. „Pevná strecha, bezpečný domov“. Zdôraznite kvalitu (napr. pevnosť 2–3 kN, nasiakavosť <10 %), estetiku (napr. keramické škridle v prírodných odtieňoch) a dlhú životnosť (napr. 50+ rokov pre keramiku). Zdieľajte príbehy o tom, ako strešné krytiny ochránili domy pred búrkami alebo zvýšili hodnotu nehnuteľnosti, aby ste vybudovali dôveru.

Webstránka a e-shop

Vytvorte modernú webstránku s katalógom strešných krytín (napr. Bramac, Tondach, plechové krytiny s trapézovým profilom), technickými špecifikáciami (napr. hmotnosť 4–5 kg/škridla, sklon strechy 15–45°) a kalkulátorom spotreby (napr. 10–12 škridiel/m²). Pridajte fotogalériu realizácií, videá pokládky a recenzie. Optimalizujte pre SEO s kľúčovými slovami ako „strešné krytiny [mesto]“ alebo „škridle cena“. Ponúknite online objednávku, paletové dodávky alebo konzultácie o výbere krytiny.

Spolupráce s partnermi

Nadviažte partnerstvá s stavebninami, strechárskymi firmami alebo projekčnými kanceláriami. Ponúknite zľavy pre ich klientov alebo balíčky (napr. škridle + odkvapový systém). Spolupracujte s influencermi v oblasti stavebníctva na YouTube alebo LinkedIn na ukážky pokládky škridiel. Zdieľajte obsah z veľkých projektov (napr. strechy na obytných komplexoch), pre väčší dosah.

Sezónne a tematické kampane

Propagujte špeciálne ponuky pred stavebnou sezónou (jar/leto) alebo na renovácie striech, s heslami ako „Chráňte svoj domov kvalitnou strechou“. Ponúknite zľavy na palety (napr. 10 % na betónové škridle) alebo balíčky s fóliami a latovaním zdarma. Zdôraznite odolnosť voči vetru (napr. 160 km/h) a vhodnosť pre nízkoenergetické domy.

Vzdelávací obsah

Zdieľajte informačné články na blogu alebo sociálnych sieťach, napr. „Ako vybrať strešnú krytinu podľa sklonu strechy“ alebo „Betónové vs. keramické škridle“. Organizujte webináre o pokládke (napr. správne ukladanie škridiel s presahom 10 cm) alebo údržbe striech (napr. čistenie od machu). Ukážte odbornosť a vysvetlite, ako krytiny zvyšujú hodnotu a bezpečnosť domu.

Vernostný program

Ponúknite zľavy pre stálych klientov (napr. 10 % na opakované objednávky) alebo body za nákupy, ktoré môžu vymeniť za príslušenstvo (napr. hrebenáče, ventilačné škridle). Vytvorte program „Odporuč strechára“, kde klienti dostanú zľavu za privedenie nových zákazníkov.

Lokálna reklama

Distribuujte letáky v stavebninách, na stavebných výstavách alebo u projektantov. Inzerujte v lokálnych médiách, zdôrazňujúc odolnosť, estetiku a rýchlu dodávku (3–7 dní). Účastnite sa na veľtrhoch (napr. CONECO) s ukážkami škridiel alebo 3D modelov striech.

Interakcia so zákazníkmi

Po nákupe pošlite ďakovný e-mail s tipmi na údržbu strechy (napr. kontrola škridiel raz ročne) alebo odporúčaniami na odkvapové systémy. Požiadajte o recenzie na Google alebo webe. Organizujte súťaže, napr. „Najkrajšia strecha s našimi škridlami“, s odmenami ako zľava na krytiny, aby ste zapojili komunitu.

Cielené online reklamy

Investujte do reklám na sociálnych sieťach, zameraných na stavebné firmy, developerov, architektov alebo majiteľov domov v regióne. Používajte vizuály s modernými strechami, zdôrazňujúc trvácnosť, estetiku a energetickú úsporu. Spustite Google Ads na vyhľadávania ako „strešné krytiny [mesto]“ alebo „škridle cena“.

Profesionálne faktúry, ktoré podporujú marketing

Faktúry a ďalšie doklady s vaším logom a vo vašich farbách. Vytvárajte si faktúry zadarmo cez Fintoro! Využite ich pre posilnenie svojej značky a získanie pozornosti pre vaše logo, názov a podnikanie.

Nezabudnite na základy predaja a marketingu - začnite od jednoduchého základu

Marketing, rast firmy a zvyšovanie predaja sa točia okolo vytvárania hodnoty pre zákazníkov a efektívneho budovania vzťahov s nimi. Hlavná myšlienka je poznať svoje publikum, jasne komunikovať hodnotu produktu/služby a neustále sa prispôsobovať trhu. Nezabudnite si riadne definovať cieľovú skupinu. Vytvorte silnú hodnotu svojej značky - aj keď je "iba" lokálna. Kombinujte viacero stratégií a po určitom čase zistíte (pokus omyl + zbieranie dát, informácií a spätnej väzby), ktoré fungujú najlepšie. Zamerajte sa na získavanie nových zákazníkov a klientov, a zároveň na udržanie existujúcich a vracajúcich. Vždy hľadajte možnosti, ako môžete inovovať a adaptovať sa trendom a novinkám na trhu aj v marketingu. Stanovujte si konkrétne ciele, ohraničené časom a aktivitou, ktorú máte pod kontrolou - čo môžete reálne vykonať (Získať 100 zákazníkov - nemáte pod kontrolou. Investovať 100 hodín do marketingu - máte pod kontrolou). A samozrejme, nezabudnite investovať do svojich ľudí, vzdelania, odbornosti, kvalifikácie a následného rastu a zlepšovania vašej značky, služieb a produktov.

Budete vďaka tomu predávať viac, zredukujete náklady, zefektívnite procesy, zlepšíte marketing, PR a vybudujete kvalitnú, odolnú a konkurencieschopnú firmu.

Fintoro ikona

Vystavujte faktúry online
s Fintoro

Fintoro pomáha živnostníkom, freelancerom, malým a stredným firmám sústrediť sa na podnikanie a čo najviac zefektívniť fakturáciu. Logo, podpis, pečiatku, položky, rôzne meny, DPH, zľavy, úhrady a klientov pridáte behom pár sekúnd. Zaregistrujte sa zdarma a vytvorte faktúru teraz!