Fintoro logo Prihlásiť sa

Marketingové nápady pre rekuperáciu

Michal Hudcovič

5 min. čítanie 13.07.2025

Marketingové nápady pre predaj rekuperácie

Zistite, ako predať rekuperáciu efektívne vďaka týmto marketingovým nápadom.

Sociálne siete a vizuálny obsah

Zdieľajte atraktívne fotky a videá rekuperačných systémov na Instagrame, YouTube alebo Facebooku, ukazujúce ich inštaláciu a benefity, ako je čistý vzduch a úspora energie. Vytvorte krátke videá s ukážkami fungovania alebo svedectvami zákazníkov o zlepšenej kvalite vzduchu. Používajte hashtagy ako #Rekuperacia alebo #ZdravyDomov, aby ste oslovili majiteľov domov, stavebné firmy a ekologicky zmýšľajúcich ľudí.

Budovanie značky

Vytvorte výrazné logo a slogan, napr. „Čerstvý vzduch, úsporný domov“. Zdôraznite zdravotné benefity, energetickú efektivitu a jednoduchú údržbu. Zdieľajte príbehy o zlepšení kvality bývania alebo úsporách na energiách, aby ste vybudovali dôveru.

Webstránka a e-shop

Vytvorte modernú webstránku s katalógom rekuperačných jednotiek, technickými špecifikáciami a kalkulátorom úspor. Pridajte referencie zákazníkov a fotogalériu inštalácií. Optimalizujte pre SEO s kľúčovými slovami ako „rekuperácia [mesto]“ alebo „vetranie s rekuperáciou cena“.

Spolupráce s partnermi

Nadviažte partnerstvá s developermi, stavebnými firmami alebo predajcami klimatizácií. Ponúknite zľavy pre ich klientov alebo balíčky (napr. rekuperácia + inštalácia). Zdieľajte obsah z projektov, kde boli vaše systémy použité, pre väčší dosah.

Sezónne a tematické kampane

Propagujte špeciálne ponuky pred vykurovacou sezónou alebo v čase dotácií na energeticky úsporné technológie, s heslami ako „Dýchajte čistý vzduch, šetrite energiu“. Ponúknite zľavy na inštaláciu alebo bezplatné konzultácie pre väčšie projekty.

Vzdelávací obsah

Zdieľajte tipy a informácie na blogu alebo sociálnych sieťach, napr. „Ako rekuperácia zlepšuje zdravie“ alebo „Výhody rekuperácie v novostavbách“. Organizujte webináre o vetraní a energetickej efektivite, aby ste ukázali odbornosť.

Vernostný program

Ponúknite zľavy pre stálych zákazníkov alebo body za nákupy, ktoré môžu vymeniť za príslušenstvo (napr. filtre). Vytvorte program „Odporuč známemu“, kde zákazníci dostanú zľavu za privedenie nových klientov.

Lokálna reklama

Distribuujte letáky v stavebninách, na obecných úradoch alebo výstavách bývania. Inzerujte v lokálnych médiách, zdôrazňujúc zdravý vzduch a úspory. Účastnite sa na veľtrhoch zameraných na bývanie alebo ekológiu s ukážkami rekuperačných systémov.

Interakcia so zákazníkmi

Po inštalácii pošlite ďakovný e-mail s tipmi na údržbu systému alebo ponukou servisu. Požiadajte o recenzie na Google alebo webe. Organizujte súťaže, napr. „Najlepší eko domov s rekuperáciou“, aby ste zapojili komunitu.

Cielené online reklamy

Investujte do reklám na sociálnych sieťach, zameraných na majiteľov novostavieb, rodiny alebo architektov v regióne. Používajte vizuály s modernými domami a čistým vzduchom, zdôrazňujúc zdravie, úsporu a ekologické technológie.

Profesionálne faktúry, ktoré podporujú marketing

Faktúry a ďalšie doklady s vaším logom a vo vašich farbách. Vytvárajte si faktúry zadarmo cez Fintoro! Využite ich pre posilnenie svojej značky a získanie pozornosti pre vaše logo, názov a podnikanie.

Nezabudnite na základy predaja a marketingu - začnite od jednoduchého základu

Marketing, rast firmy a zvyšovanie predaja sa točia okolo vytvárania hodnoty pre zákazníkov a efektívneho budovania vzťahov s nimi. Hlavná myšlienka je poznať svoje publikum, jasne komunikovať hodnotu produktu/služby a neustále sa prispôsobovať trhu. Nezabudnite si riadne definovať cieľovú skupinu. Vytvorte silnú hodnotu svojej značky - aj keď je "iba" lokálna. Kombinujte viacero stratégií a po určitom čase zistíte (pokus omyl + zbieranie dát, informácií a spätnej väzby), ktoré fungujú najlepšie. Zamerajte sa na získavanie nových zákazníkov a klientov, a zároveň na udržanie existujúcich a vracajúcich. Vždy hľadajte možnosti, ako môžete inovovať a adaptovať sa trendom a novinkám na trhu aj v marketingu. Stanovujte si konkrétne ciele, ohraničené časom a aktivitou, ktorú máte pod kontrolou - čo môžete reálne vykonať (Získať 100 zákazníkov - nemáte pod kontrolou. Investovať 100 hodín do marketingu - máte pod kontrolou). A samozrejme, nezabudnite investovať do svojich ľudí, vzdelania, odbornosti, kvalifikácie a následného rastu a zlepšovania vašej značky, služieb a produktov.

Budete vďaka tomu predávať viac, zredukujete náklady, zefektívnite procesy, zlepšíte marketing, PR a vybudujete kvalitnú, odolnú a konkurencieschopnú firmu.

Fintoro ikona

Vystavujte faktúry online
s Fintoro

Fintoro pomáha živnostníkom, freelancerom, malým a stredným firmám sústrediť sa na podnikanie a čo najviac zefektívniť fakturáciu. Logo, podpis, pečiatku, položky, rôzne meny, DPH, zľavy, úhrady a klientov pridáte behom pár sekúnd. Zaregistrujte sa zdarma a vytvorte faktúru teraz!