Fintoro logo Prihlásiť sa

Marketingové nápady pre poháre

Michal Hudcovič

4 min. čítanie 27.06.2025

Niekoľko marketingových nápadov pre propagáciu služieb alebo produktov zameraných na výrobu a predaj pohárov (napr. sklenené, keramické, plastové, termo poháre, zákazkové poháre pre domácnosti, reštaurácie, kaviarne alebo B2B klientov), s dôrazom na inovatívne a udržateľné stratégie.

Marketingové stratégie pre výrobu a predaj pohárov

1. Vzdelávací obsah o kvalite a funkčnosti

Vytvorte blogy, videá alebo infografiky, ktoré zdôrazňujú, ako vaše poháre kombinujú kvalitné materiály (napr. borosilikátové sklo, keramika, BPA-free plast) s praktickým dizajnom a odolnosťou. Zdôraznite všestrannosť (napr. pre domácnosti, kancelárie, vonkajšie aktivity), aby ste oslovili domácnosti, kaviarne a milovníkov dizajnu.

2. Vizuálne kampane na sociálnych sieťach

Zdieľajte atraktívne fotografie a videá pohárov v rôznych prostrediach (napr. kaviarne, pikniky, domáce stolovanie) na platformách ako Instagram, Pinterest alebo TikTok. Ukážte elegantné tvary, žiarivé farby a unikátne detaily (napr. gravírovanie, termo vlastnosti). Spustite kampaň s hashtagom, napr. #PoharSStylom, na zvýšenie zapojenia publika a posilnenie povodomia o značke.

3. Prezentácia udržateľných postupov

Propagujte ekologické poháre, ako sú recyklované sklo, biologicky odbúrateľné materiály alebo opakovane použiteľné termo poháre, cez krátke videá alebo články. Zdôraznite udržateľnosť a znižovanie plastového odpadu, aby ste prilákali ekologicky zmýšľajúcich zákazníkov.

4. Partnerstvá s kaviarňami a eventovými agentúrami

Spolupracujte s kaviarňami, reštauráciami, cateringovými spoločnosťami alebo darčekovými obchodmi, ktoré môžu používať alebo predávať vaše poháre. Zdieľajte príbehy o spolupráci cez case studies, čím posilníte dôveryhodnosť a oslovíte B2B klientov.

5. Interaktívne kampane a personalizácia

Vytvorte online konfigurátor pohárov alebo videá s tipmi na výber pohárov podľa príležitosti (napr. káva, víno, piknik). Ponúknite personalizované poháre (napr. s gravírovaným menom, logom) alebo súťaže s fotkami zákazníkov s vašimi pohármi, aby ste inšpirovali a zvýšili predaj.

6. Certifikáty kvality a bezpečnosti

Získajte certifikáty, ako sú označenia pre potravinársku bezpečnosť (napr. FDA, LFGB), recyklovateľné materiály alebo OEKO-TEX (pre textilné prvky), a propagujte ich na obaloch, webe a v marketingových materiáloch. To zdôrazní kvalitu, bezpečnosť a dôveru, čím odlíšite značku od konkurencie.

7. B2C a B2B cielené kampane

Pre B2C ponúknite štýlové poháre a darčekové sady pre domácnosti, svadby alebo sviatky. Pre B2B poskytnite veľkoobchodné dodávky pre kaviarne, hotely alebo firemné darčeky a zdôraznite konzistentnú kvalitu a spoľahlivé dodávky.

8. Účasť na dizajnových a gastro podujatiach

Prezentujte svoje poháre na dizajnových výstavách, gastro festivaloch alebo vianočných trhoch, kde môžete ponúknuť vzorové produkty a nadviazať kontakty s predajcami a zákazníkmi. To posilní spojenie so zákazníkmi a vytvorí nové obchodné príležitosti.

Profesionálne faktúry, ktoré podporujú marketing

Faktúry a ďalšie doklady s vaším logom a vo vašich farbách. Vytvárajte si faktúry zadarmo cez Fintoro! Využite ich pre posilnenie svojej značky a získanie pozornosti pre vaše logo, názov a podnikanie.

Záver

Každá stratégia by mala klásť dôraz na kvalitu, dizajn a udržateľnosť pohárov, aby oslovila domácnosti, B2B klientov a odbornú verejnosť. Prispôsobte kampane špecifickým potrebám cieľových skupín a využite vizuálne a digitálne nástroje na zvýšenie dosahu.

Fintoro ikona

Vystavujte faktúry online
s Fintoro

Fintoro pomáha živnostníkom, freelancerom, malým a stredným firmám sústrediť sa na podnikanie a čo najviac zefektívniť fakturáciu. Logo, podpis, pečiatku, položky, rôzne meny, DPH, zľavy, úhrady a klientov pridáte behom pár sekúnd. Zaregistrujte sa zdarma a vytvorte faktúru teraz!