Fintoro logo Prihlásiť sa

Marketingové nápady pre krmivo pre psy

Michal Hudcovič

4 min. čítanie 26.06.2025

Niekoľko marketingových nápadov pre propagáciu služieb alebo produktov zameraných na výrobu a predaj krmiva pre psov (napr. suché granule, konzervy, prírodné alebo špecializované krmivá pre maloobchod, chovateľov alebo domácnosti), s dôrazom na inovatívne a udržateľné stratégie.

Marketingové stratégie pre výrobu a predaj krmiva pre psov

1. Vzdelávací obsah o výžive a zdraví

Vytvorte blogy, videá alebo infografiky, ktoré zdôrazňujú, ako vaše krmivo pre psov obsahuje kvalitné suroviny, vyváženú výživu a podporuje zdravie psov (napr. lesklú srsť, silné kosti, zdravé trávenie). Zdôraznite prírodné zloženie a veterinárne odporúčania, aby ste oslovili majiteľov psov a chovateľov.

2. Vizuálne kampane na sociálnych sieťach

Zdieľajte atraktívne fotografie a videá psov, ktorí jedia vaše krmivo, alebo jeho balení na platformách ako Instagram, TikTok alebo Facebook. Ukážte šťastných psov a lákavý vzhľad krmiva. Spustite kampaň s hashtagom, napr. #ZdravyPes, na zvýšenie zapojenia publika a posilnenie povodomia o značke.

3. Prezentácia udržateľných postupov

Propagujte ekologické výrobné metódy, ako sú lokálne zdroje surovín, recyklovateľné obaly alebo podpora udržateľného chovu, cez krátke videá alebo články. Zdôraznite udržateľnosť a etický prístup, aby ste prilákali ekologicky zmýšľajúcich majiteľov psov.

4. Partnerstvá s chovateľmi a veterinármi

Spolupracujte s veterinárnymi klinikami, chovateľskými stanicami, pet shopmi alebo trénermi psov, ktorí môžu odporúčať alebo predávať vaše krmivo. Zdieľajte príbehy o spolupráci cez case studies, čím posilníte dôveryhodnosť a oslovíte B2B klientov.

5. Interaktívne kampane pre majiteľov psov

Vytvorte online sprievodcu výživou psov alebo videá s tipmi na kŕmenie podľa plemena, veku alebo zdravotných potrieb. Ponúknite súťaže s fotkami psov a vaším krmivom, aby ste inšpirovali zákazníkov a zvýšili predaj.

6. Certifikáty kvality a bezpečnosti

Získajte certifikáty, ako sú HACCP, BIO, bez obilnín alebo AAFCO (výživové štandardy), a propagujte ich na obaloch, webe a v marketingových materiáloch. To zdôrazní kvalitu, bezpečnosť a prispôsobenie špecifickým diétam, čím odlíšite značku od konkurencie.

7. B2C a B2B cielené kampane

Pre B2C vytvorte atraktívne balenia alebo sady krmiva s originálnym dizajnom pre domácnosti, s tipmi na kŕmenie. Pre B2B ponúknite veľkoobchodné balenia pet shopom, veterinárnym klinikám alebo chovateľom a zdôraznite konzistentnú kvalitu a spoľahlivé dodávky.

8. Účasť na chovateľských a pet podujatiach

Prezentujte svoje krmivo na chovateľských výstavách, psích pretekoch alebo pet festivaloch, kde môžete ponúknuť ochutnávky pre psov a rozdávať vzorky. To posilní spojenie so zákazníkmi a vytvorí nové obchodné príležitosti.

Profesionálne faktúry, ktoré podporujú marketing

Faktúry a ďalšie doklady s vaším logom a vo vašich farbách. Vytvárajte si faktúry zadarmo cez Fintoro! Využite ich pre posilnenie svojej značky a získanie pozornosti pre vaše logo, názov a podnikanie.

Záver

Každá stratégia by mala klásť dôraz na kvalitu, zdravie psov a udržateľnosť krmiva, aby oslovila majiteľov psov, B2B klientov a odbornú verejnosť. Prispôsobte kampane špecifickým potrebám cieľových skupín a využite vizuálne a digitálne nástroje na zvýšenie dosahu.

Fintoro ikona

Vystavujte faktúry online
s Fintoro

Fintoro pomáha živnostníkom, freelancerom, malým a stredným firmám sústrediť sa na podnikanie a čo najviac zefektívniť fakturáciu. Logo, podpis, pečiatku, položky, rôzne meny, DPH, zľavy, úhrady a klientov pridáte behom pár sekúnd. Zaregistrujte sa zdarma a vytvorte faktúru teraz!