Fintoro logo Prihlásiť sa

Marketingové nápady pre kompresory

Michal Hudcovič

4 min. čítanie 30.05.2025

Marketingové nápady pre predaj kompresorov (napr. vzduchové, skrutkové, piestové, prenosné) by mali cieliť na priemyselné firmy, autoservisy, stavebné podniky, remeselníkov a hobby nadšencov, zdôrazňovať výkon, spoľahlivosť a univerzálnosť.

Pútavý obsah na sociálnych sieťach

  • Zdieľajte fotky a videá na Instagrame, Facebooku a YouTube: kompresory v akcii (nafukovanie pneumatík, striekanie farby, poháňanie náradia) alebo ukážky ich odolnosti.
  • Vytvorte krátke videá, napr. „Ako vybrať kompresor pre autoservis“ alebo „3 tipy na údržbu kompresora“.
  • Spolupracujte s remeselníkmi, YouTubermi z autoservisov alebo stavebníkmi, ktorí predvedú vaše kompresory v praxi.

Webstránka a SEO optimalizácia

  • Vytvorte prehľadný e-shop s ponukou kompresorov (piestové, skrutkové, olejové/bezolejové) a detailmi o parametroch (tlak, výkon, objem nádrže).
  • Optimalizujte web pre SEO s kľúčovými slovami ako „kompresory predaj Slovensko“, „vzduchový kompresor cena“ alebo „kompresor do dielne“.
  • Pridajte blog s témami ako „Rozdiely medzi olejovým a bezolejovým kompresorom“ alebo „Ako používať kompresor na striekanie farby“.

Lokálna propagácia a podujatia

  • Rozdávajte letáky v autoservisoch, stavebninách alebo priemyselných parkoch s ponukou „Zľava 10 % na prvý nákup“.
  • Účastnite sa priemyselných výstav alebo stavebných veľtrhov (napr. Coneco, Autosalón) a prezentujte kompresory s ukážkami ich využitia.
  • Ponúknite ukážkové testovanie kompresorov lokálnym firmám (napr. autoservisy, stolárske dielne) na vyskúšanie.

Zameranie na kvalitu a výkon

  • Zdôraznite spoľahlivosť a odolnosť: dlhá životnosť, robustná konštrukcia, záruka (napr. 2–5 rokov).
  • Propagujte výkon a efektivitu: vysoký tlak (napr. 8–10 bar), veľký prietok vzduchu alebo nízka spotreba energie.
  • Ponúknite ekologické modely: tiché kompresory, bezolejové pre čisté prostredie alebo energeticky úsporné.

Personalizované ponuky a balíčky

  • Vytvorte sady kompresorov: kompresor + príslušenstvo (hadice, striekacie pištole, manometer) za zvýhodnenú cenu.
  • Ponúknite kompresory na mieru: prenosné pre hobby použitie, stacionárne pre priemysel alebo tiché pre dielne.
  • Predávajte servisné balíčky: údržba, náhradné diely alebo predĺžená záruka ako pridaná hodnota.

Vernostné programy a zľavy

  • Vytvorte vernostný systém: zľava na opakované nákupy alebo bonusové príslušenstvo po určitom počte objednávok.
  • Ponúknite akcie pre nových zákazníkov, napr. „Kúp kompresor a dostaneš sadu hadíc zdarma“.
  • Odmeňte odporúčania: zľova pre zákazníka, ktorý privedie novú firmu alebo remeselníka.

Spolupráce a B2B služby

  • Nadviažte partnerstvá s autoservisami, stavebnými firmami alebo výrobnými závodmi na hromadné dodávky kompresorov.
  • Ponúknite prenájom kompresorov pre krátkodobé projekty, ako sú stavby alebo renovácie.
  • Spolupracujte s e-shopmi alebo predajňami náradia (napr. Hornbach, Mountfield) na širšiu distribúciu.

Profesionálne faktúry

Faktúry a ďalšie doklady s vaším logom a vo vašich farbách. Vytvárajte si faktúry cez Fintoro zadarmo!

Obsahový marketing a vzdelávanie

  • Píšte články na webe o použití kompresorov, napr. „Ako vybrať kompresor pre striekanie farby“ alebo „Údržba kompresora krok za krokom“.
  • Vytvorte newsletter s novinkami o produktoch, tipmi na použitie a akciami.
  • Zdieľajte videonávody, napr. ako nastaviť tlak na kompresore alebo vyčistiť vzduchový filter.

Reklama a remarketing

  • Investujte do cielenej reklamy na Google Ads, Facebooku alebo LinkedIn, zameranej na remeselníkov, autoservisných technikov a firmy.
  • Použite remarketing, aby ste oslovili návštevníkov e-shopu, ktorí si prezerali kompresory, ale nenakúpili.
  • Propagujte bezplatné poradenstvo alebo dopravu zdarma pri veľkých objednávkach.

Súťaže a interakcia

  • Organizujte súťaže na sociálnych sieťach, napr. „Podeľ sa o foto zo svojej dielne s naším kompresorom a vyhraj príslušenstvo!“.
  • Vytvorte kvíz na webe: „Ktorý kompresor je ideálny pre tvoju prácu?“ (napr. hobby, autoservis, priemyselný).
  • Zdieľajte príbehy zákazníkyov, ako im vaše kompresory pomohli v práci, s ich povolením.

Tip na začiatok: Začnite s Facebookom a YouTube, kde ukážete kompresory v praxi (napr. striekanie, nafukovanie) a ich odolnosť, a oslovte lokálne autoservisy alebo stavebné firmy s ponukou zliav. Testujte, či zákazníci reagujú viac na cenu, výkon alebo servisné služby. Ak máte špecifické zameranie (napr. tiché kompresory, prenosné, priemyselné), marketing kompresorov by ste tomu mali prispôsobiť.

Fintoro ikona

Vystavujte faktúry online
s Fintoro

Fintoro pomáha živnostníkom, freelancerom, malým a stredným firmám sústrediť sa na podnikanie a čo najviac zefektívniť fakturáciu. Logo, podpis, pečiatku, položky, rôzne meny, DPH, zľavy, úhrady a klientov pridáte behom pár sekúnd. Zaregistrujte sa zdarma a vytvorte faktúru teraz!