Fintoro logo Prihlásiť sa

Marketingové nápady pre kino

Michal Hudcovič

4 min. čítanie 03.06.2025

Marketingové nápady pre kino (napr. prevádzka kina, premietanie filmov, špeciálne filmové podujatia) by mali cieliť na rodiny, mladých ľudí, filmových nadšencov, páry a skupiny priateľov, zdôrazňovať zábavný zážitok, kvalitu premietania a komunitnú atmosféru.

Pútavý obsah na sociálnych sieťach

  • Zdieľajte lákavé fotky a videá na Instagrame, TikToku a Facebooku: zábery z kinosály, ukážky pripravovaných filmov alebo zákulisie (napr. popcornový stánok).
  • Vytvorte krátke videá, napr. „Top 5 filmov tento mesiac v našom kine“ alebo „Ako vyzerá filmový večer u nás“.
  • Spolupracujte s lokálnymi influencermi alebo filmovými blogermi, ktorí zdieľajú svoje zážitky z vášho kina.

Webstránka a SEO optimalizácia

  • Vytvorte prehľadný web s programom premietaní, online rezerváciou lístkov, informáciami o špeciálnych podujatiach a kontaktným formulárom.
  • Optimalizujte web pre SEO s kľúčovými slovami ako „kino Bratislava“, „filmy v kine program“ alebo „premietanie filmov Slovensko“.
  • Pridajte blog s témami ako „Najlepšie filmy na rodinný výlet do kina“ alebo „Prečo si pozrieť nový blockbuster u nás“.

Lokálna propagácia a podujatia

  • Rozdávajte letáky v nákupných centrách, školách alebo kaviarňach s ponukou „Kúp jeden lístok, druhý za polovicu“.
  • Organizujte špeciálne podujatia: tematické filmové noci (napr. sci-fi maratón, retro filmy), detské premietania alebo Q&A s tvorcami.
  • Inzerujte v lokálnych skupinách na Facebooku alebo v komunitných novinách s akciami, napr. zľava na lístky v utorok.

Profesionálne faktúry

Faktúry a ďalšie doklady s vaším logom a vo vašich farbách. Vytvárajte si faktúry cez Fintoro zadarmo!

Zameranie na zážitok a kvalitu

  • Zdôraznite kinový zážitok: veľké plátno, kvalitný zvuk (napr. Dolby Atmos), pohodlné sedadlá a atmosféra kinosály.
  • Propagujte rôznorodosť filmov: blockbustre, nezávislé filmy, dokumenty, animované filmy pre deti alebo premiéry.
  • Ponúknite pridanú hodnotu: VIP sedadlá, 3D/4D premietania, občerstvenie (napr. tematické popcornové balíčky) alebo live streamy koncertov.

Personalizované ponuky a balíčky

  • Vytvorte filmové balíčky: „Rodinný balík“ (lístky + občerstvenie pre rodinu) alebo „Párový balík“ (dva lístky + nápoje).
  • Ponúknite predplatné: mesačný alebo ročný lístok na neobmedzené premietania za zvýhodnenú cenu.
  • Predávajte darčekové poukazy na kino ako darček na narodeniny, Vianoce alebo Valentína.

Vernostné programy a zľavy

  • Vytvorte vernostný systém: zľava na každý piaty lístok alebo body za nákupy na občerstvenie a budúce vstupenky.
  • Ponúknite akcie pre nových návštevníkov, napr. „Prvý lístok so zľavou 20 %“.
  • Odmeňte odporúčania: zľava pre zákazníka, ktorý privedie nového diváka.

Spolupráce a B2B služby

  • Nadviažte partnerstvá s školami na školské premietania vzdelávacích alebo detských filmov.
  • Ponúknite súkromné premietania: pre firmy na teambuildingy, oslavy alebo špeciálne eventy.
  • Spolupracujte s lokálnymi festivalmi alebo kultúrnymi centrami na premietanie špeciálnych filmov alebo retrospektív.

Obsahový marketing a vzdelávanie

  • Píšte články na webe o filmoch, napr. „Prečo si pozrieť tento oscarový film“ alebo „Ako funguje 4D kino“.
  • Vytvorte newsletter s programom premietaní, odporúčaniami filmov a akciami.
  • Zdieľajte videonávody, napr. ako si rezervovať lístky online alebo ako si vybrať film podľa nálady.

Reklama a remarketing

  • Investujte do cielenej reklamy na Google Ads, Facebooku alebo Instagrame, zameranej na rodiny, mladých ľudí, páry a filmových fanúšikov.
  • Použite remarketing, aby ste oslovili návštevníkov webu, ktorí si prezerali program, ale nekúpili lístky.
  • Propagujte časovo obmedzené akcie, napr. „Zľava na lístky na premiéry tento týždeň!“.

Súťaže a interakcia

  • Organizujte súťaže na sociálnych sieťach, napr. „Podeľ sa o foto z nášho kina a vyhraj lístky zdarma!“.
  • Vytvorte kvíz na webe: „Aký film je pre teba ideálny?“ (napr. komédia, dráma, animovaný).
  • Zdieľajte príbehy divákov, ako si užili filmový večer vo vašom kine, s ich súhlasom.

Tip na začiatok: Začnite s Instagramom a TikTokom, kde zdieľate trailery filmov a zábery z kinosály, a oslovte lokálne školy alebo firmy s ponukou špeciálnych premietaní. Testujte, či zákazníci reagujú viac na zľavy, špeciálne podujatia alebo kvalitu zážitku. Ak máte špecifické zameranie (napr. artové kino, detské filmy, 4D), marketing kina tomu prispôsobte.

Fintoro ikona

Vystavujte faktúry online
s Fintoro

Fintoro pomáha živnostníkom, freelancerom, malým a stredným firmám sústrediť sa na podnikanie a čo najviac zefektívniť fakturáciu. Logo, podpis, pečiatku, položky, rôzne meny, DPH, zľavy, úhrady a klientov pridáte behom pár sekúnd. Zaregistrujte sa zdarma a vytvorte faktúru teraz!