Fintoro logo Prihlásiť sa

Marketingové nápady pre kachličky

Michal Hudcovič

4 min. čítanie 13.07.2025

Marketingové nápady pre predaj kachličiek

Zistite, ako predať kachličky efektívne vďaka týmto marketingovým nápadom.

Sociálne siete a vizuálny obsah

Zdieľajte atraktívne fotky a videá kachličiek v moderných interiéroch na Instagrame, Pintereste alebo Facebooku, ukazujúce ich dizajn, textúry a využitie v kúpeľniach či kuchyniach. Vytvorte krátke videá s premenou priestorov po inštalácii kachličiek. Používajte hashtagy ako #Kachlicky alebo #DizajnInterieru, aby ste oslovili majiteľov domov, dizajnérov a stavebné firmy.

Budovanie značky

Vytvorte výrazné logo a slogan, napr. „Kachličky, ktoré tvoria váš domov“. Zdôraznite kvalitu materiálov, moderné trendy a odolnosť. Zdieľajte príbehy o renováciách alebo spokojných klientoch, aby ste vybudovali dôveru.

Webstránka a e-shop

Vytvorte modernú webstránku s katalógom kachličiek (keramické, porcelánové, mozaiky), podrobnými špecifikáciami a konfigurátorom dizajnu. Pridajte fotogalériu a referencie zákazníkov. Optimalizujte pre SEO s kľúčovými slovami ako „kachličky [mesto]“ alebo „obklady do kúpeľne“.

Spolupráce s partnermi

Nadviažte partnerstvá s interiérovými dizajnérmi, stavebnými firmami alebo predajcami sanity. Ponúknite zľavy pre ich klientov alebo balíčky (napr. kachličky + lepidlo). Zdieľajte obsah z projektov, kde boli použité vaše kachličky, pre väčší dosah.

Sezónne a tematické kampane

Propagujte špeciálne ponuky pred sezónou renovácií (jar/jeseň) alebo sviatkami, s heslami ako „Oživte svoj domov novými kachličkami“. Ponúknite zľavy na vybrané kolekcie alebo bezplatné konzultácie dizajnu pri väčších objednávkach.

Vzdelávací obsah

Zdieľajte tipy a návody na blogu alebo sociálnych sieťach, napr. „Ako vybrať kachličky do malej kúpeľne“ alebo „Trendy v dizajne kachličiek 2025“. Organizujte webináre o renováciách alebo výbere obkladov, aby ste ukázali odbornosť.

Vernostný program

Ponúknite zľavy pre stálych zákazníkov alebo body za nákupy, ktoré môžu vymeniť za doplnky (napr. škárovacie hmoty). Vytvorte program „Odporuč známemu“, kde zákazníci dostanú zľavu za privedenie nových klientov.

Lokálna reklama

Distribuujte letáky v stavebninách, nábytkárstvach alebo komunitných centrách. Inzerujte v lokálnych médiách, zdôrazňujúc kvalitu a dizajn. Účastnite sa na výstavách bývania alebo veľtrhoch s ukážkami kachličiek.

Interakcia so zákazníkmi

Po nákupe pošlite ďakovný e-mail s tipmi na údržbu kachličiek alebo ponukou na nové kolekcie. Požiadajte o recenzie na Google alebo webe. Organizujte súťaže, napr. „Navrhni dizajn svojej kúpeľne“, aby ste zapojili komunitu.

Cielené online reklamy

Investujte do reklám na sociálnych sieťach, zameraných na majiteľov domov, dizajnérov alebo stavebné firmy v regióne. Používajte vizuály s modernými interiérmi, zdôrazňujúc dizajn, kvalitu a trendy v obkladoch.

Profesionálne faktúry, ktoré podporujú marketing

Faktúry a ďalšie doklady s vaším logom a vo vašich farbách. Vytvárajte si faktúry zadarmo cez Fintoro! Využite ich pre posilnenie svojej značky a získanie pozornosti pre vaše logo, názov a podnikanie.

Nezabudnite na základy predaja a marketingu - začnite od jednoduchého základu

Marketing, rast firmy a zvyšovanie predaja sa točia okolo vytvárania hodnoty pre zákazníkov a efektívneho budovania vzťahov s nimi. Hlavná myšlienka je poznať svoje publikum, jasne komunikovať hodnotu produktu/služby a neustále sa prispôsobovať trhu. Nezabudnite si riadne definovať cieľovú skupinu. Vytvorte silnú hodnotu svojej značky - aj keď je "iba" lokálna. Kombinujte viacero stratégií a po určitom čase zistíte (pokus omyl + zbieranie dát, informácií a spätnej väzby), ktoré fungujú najlepšie. Zamerajte sa na získavanie nových zákazníkov a klientov, a zároveň na udržanie existujúcich a vracajúcich. Vždy hľadajte možnosti, ako môžete inovovať a adaptovať sa trendom a novinkám na trhu aj v marketingu. Stanovujte si konkrétne ciele, ohraničené časom a aktivitou, ktorú máte pod kontrolou - čo môžete reálne vykonať (Získať 100 zákazníkov - nemáte pod kontrolou. Investovať 100 hodín do marketingu - máte pod kontrolou). A samozrejme, nezabudnite investovať do svojich ľudí, vzdelania, odbornosti, kvalifikácie a následného rastu a zlepšovania vašej značky, služieb a produktov.

Budete vďaka tomu predávať viac, zredukujete náklady, zefektívnite procesy, zlepšíte marketing, PR a vybudujete kvalitnú, odolnú a konkurencieschopnú firmu.

Fintoro ikona

Vystavujte faktúry online
s Fintoro

Fintoro pomáha živnostníkom, freelancerom, malým a stredným firmám sústrediť sa na podnikanie a čo najviac zefektívniť fakturáciu. Logo, podpis, pečiatku, položky, rôzne meny, DPH, zľavy, úhrady a klientov pridáte behom pár sekúnd. Zaregistrujte sa zdarma a vytvorte faktúru teraz!