Marketingové nápady pre holiaci strojček

Michal Hudcovič
Holiaci strojček je zariadenie určené na odstraňovanie chĺpkov z tváre alebo tela, dostupné v elektrickej alebo manuálnej verzii. Elektrické strojčeky sú buď planžetové (vhodné na každodenné holenie kratších fúzov, s kmitajúcimi nožmi pod planžetami) alebo frézkové (rotačné, ideálne na dlhšie a hustejšie fúzy, s rotujúcimi hlavicami). Manuálne strojčeky používajú žiletky a sú obľúbené pre precízne holenie. Ponúkajú funkcie ako mokré/suché holenie, zastrihávače, vodotesnosť alebo batériové napájanie pre cestovanie.
Marketingové nápady pre holiaci strojček
Zistite, ako predať holiaci strojček efektívne vďaka týmto marketingovým nápadom.
Dokonalé holenie pre každého
Zdôraznite, ako holiaci strojček prináša hladké a rýchle oholenie bez podráždenia. Vytvorte videá ukazujúce použitie planžetových strojčekov na každodenné holenie a frézkových na hustejšie fúzy. Použite slogan „Hladká tvár, tvoj štýl“ a cielte na mužov aj ženy hľadajúcich pohodlie.
Všestrannosť a moderné funkcie
Propagujte mokré aj suché holenie, vodotesnosť a zastrihávače na fúzy alebo kotlety. Ukažte, ako sa strojček prispôsobí tvári či telu, napr. Philips OneBlade na presné tvarovanie. Spustite kampaň „Holenie bez kompromisov“ s hashtagom #HoliaciStrojček.
Prenosný a cestovný dizajn
Zamerajte sa na batériové napájanie a kompaktný dizajn, ideálny na cesty. Zdôraznite výdrž batérie (40–60 minút) a jednoduchú údržbu, napr. oplachovanie pod vodou. Oslovte cestovateľov heslom „Hol sa kdekoľvek“.
Zdravotné a komfortné benefity
Ukážte, ako strojček minimalizuje podráždenie citlivej pokožky, napr. s technológiou SkinIQ od Philips. Spolupracujte s barbermi, ktorí ukážu presné holenie bez porezania. Použite hashtag #HladkéHolenie na zdieľanie tipov na starostlivosť o pleť.
Ekologické a odolné riešenia
Propagujte opakovane použiteľné elektrické strojčeky ako alternatívu k jednorazovým žiletkám, čím šetria životné prostredie. Zdôraznite odolné materiály, ako nerezová oceľ, a dlhú životnosť. Spustite kampaň „Holenie s ohľadom na planétu“.
Darčekové balíčky a akcie
Ponúknite sady so zastrihávačom alebo čistiacou stanicou, napr. Philips s 5-ročnou zárukou. Spustite sezónne zľavy, napr. pred Vianocami, s heslom „Daruj dokonalé holenie“. Vytvorte súťaž, kde zákazníci zdieľajú svoje štýly fúzov s hashtagom #MôjStrojček.
Profesionálne faktúry, ktoré podporujú marketing
Faktúry a ďalšie doklady s vaším logom a vo vašich farbách. Vytvárajte si faktúry zadarmo cez Fintoro! Využite ich pre posilnenie svojej značky a získanie pozornosti pre vaše logo, názov a podnikanie.
Nezabudnite na základy predaja a marketingu - začnite od jednoduchého základu
Marketing, rast firmy a zvyšovanie predaja sa točia okolo vytvárania hodnoty pre zákazníkov a efektívneho budovania vzťahov s nimi. Hlavná myšlienka je poznať svoje publikum, jasne komunikovať hodnotu produktu/služby a neustále sa prispôsobovať trhu. Nezabudnite si riadne definovať cieľovú skupinu. Vytvorte silnú hodnotu svojej značky - aj keď je "iba" lokálna. Kombinujte viacero stratégií a po určitom čase zistíte (pokus omyl + zbieranie dát, informácií a spätnej väzby), ktoré fungujú najlepšie. Zamerajte sa na získavanie nových zákazníkov a klientov, a zároveň na udržanie existujúcich a vracajúcich. Vždy hľadajte možnosti, ako môžete inovovať a adaptovať sa trendom a novinkám na trhu aj v marketingu. Stanovujte si konkrétne ciele, ohraničené časom a aktivitou, ktorú máte pod kontrolou - čo môžete reálne vykonať (Získať 70 zákazníkov - nemáte pod kontrolou. Investovať 70 hodín do marketingu - máte pod kontrolou). A samozrejme, nezabudnite investovať do svojich ľudí, vzdelania, odbornosti, kvalifikácie a následného rastu a zlepšovania vašej značky, služieb a produktov.
Budete vďaka tomu predávať viac, zredukujete náklady, zefektívnite procesy, zlepšíte marketing, PR a vybudujete kvalitnú, odolnú a konkurencieschopnú firmu.