Fintoro logo Prihlásiť sa

Marketingové nápady pre havarijné poistenie

Michal Hudcovič

5 min. čítanie 13.07.2025

Marketingové nápady pre predaj havarijného poistenia

Zistite, ako predať havarijné poistenie efektívne vďaka týmto marketingovým nápadom.

Sociálne siete a vizuálny obsah

Zdieľajte pútavé fotky a videá na Instagrame, LinkedIn alebo YouTube, ukazujúce bezpečné jazdenie, ochranu áut alebo rýchle riešenie škôd, s dôrazom na finančnú istotu. Vytvorte krátke videá vysvetľujúce výhody havarijného poistenia (napr. krytie nehôd, krádeže, vandalismu), príklady vyplatenia škôd (napr. 5 000 € pri nehode) alebo svedectvá spokojných klientov. Používajte hashtagy ako #HavarijnePoistenie alebo #BezpecnaJazda, aby ste oslovili vodičov, rodiny a firmy s flotilou áut.

Budovanie značky

Vytvorte výrazné logo a slogan, napr. „Vaše auto v bezpečných rukách“. Zdôraznite komplexné krytie (napr. poškodenie vozidla, živelné pohromy), rýchle vybavenie poistných udalostí a flexibilitu (napr. výber spoluúčasti). Zdieľajte príbehy o tom, ako havarijné poistenie pomohlo vodičom pri nečakaných škodách, aby ste vybudovali dôveru.

Webstránka a online služby

Vytvorte modernú webstránku s prehľadom havarijných balíčkov (štandard, premium, mini), kalkulátorom poistného (napr. 150 €/rok za auto v hodnote 15 000 €) a informáciami o doplnkových krytiach (napr. čelné sklo, asistenčné služby). Pridajte sekciu s často kladenými otázkami a recenzie klientov. Optimalizujte pre SEO s kľúčovými slovami ako „havarijné poistenie [mesto]“ alebo „poistenie auta cena“. Ponúknite online uzatvorenie poistky alebo konzultácie.

Spolupráce s partnermi

Nadviažte partnerstvá s autosalónmi, autoservismi alebo lízingovými spoločnosťami. Ponúknite zľavy pre ich klientov alebo balíčky (napr. havarijné + PZP). Spolupracujte s influencermi z oblasti automobilov na YouTube alebo Instagrame na propagáciu benefitov. Zdieľajte obsah z podujatí, ako sú autosalóny, pre väčší dosah.

Sezónne a tematické kampane

Propagujte špeciálne ponuky pred zimou (riziko poľadovice), letnou dovolenkovou sezónou alebo pri kúpe nového auta, s heslami ako „Chráňte svoje auto za každých okolností“. Ponúknite znížené poplatky, bezplatné asistenčné služby alebo bonusy za kombináciu poistení (napr. havarijné + úrazové). Zdôraznite krytie pre nové aj ojazdené autá.

Vzdelávací obsah

Zdieľajte informačné články na blogu alebo sociálnych sieťach, napr. „Prečo potrebujete havarijné poistenie“ alebo „Ako si vybrať správnu spoluúčasť“. Organizujte webináre o výhodách poistenia, postupoch pri hlásení škody alebo rozdieloch medzi PZP a havarijným poistením. Ukážte odbornosť a transparentnosť, aby ste oslovili mladých vodičov a rodiny.

Vernostný program

Ponúknite zľavy na poistné pre dlhodobých klientov alebo body za kombináciu viacerých poistení (napr. havarijné + domácnosť), ktoré môžu vymeniť za doplnkové služby (napr. bezplatná asistencia). Vytvorte program „Odporuč vodiča“, kde klienti dostanú bonus za privedenie nových poistencov.

Lokálna reklama

Distribuujte letáky na čerpacích staniciach, v autoservisoch alebo na autosalónoch. Inzerujte v lokálnych médiách, zdôrazňujúc rýchle vybavenie škôd a flexibilné krytie. Účastnite sa na autosalónoch alebo moto podujatiach s prezentáciami o havarijnom poistení.

Interakcia so zákazníkmi

Po uzatvorení poistky pošlite ďakovný e-mail s tipmi na bezpečnú jazdu alebo informáciami o hlásení škody. Požiadajte o recenzie na Google alebo webe. Organizujte súťaže, napr. „Najlepší tip na bezpečnú jazdu“, s odmenami ako zľava na poistné, aby ste zapojili komunitu.

Cielené online reklamy

Investujte do reklám na sociálnych sieťach, zameraných na vodičov, rodiny alebo firmy s flotilami v regióne. Používajte vizuály s bezpečnými autami a spokojnými vodičmi, zdôrazňujúc ochranu, rýchlosť vybavenia a flexibilitu. Spustite Google Ads na vyhľadávania ako „havarijné poistenie [mesto]“ alebo „poistenie auta výhody“.

Profesionálne faktúry, ktoré podporujú marketing

Faktúry a ďalšie doklady s vaším logom a vo vašich farbách. Vytvárajte si faktúry zadarmo cez Fintoro! Využite ich pre posilnenie svojej značky a získanie pozornosti pre vaše logo, názov a podnikanie.

Nezabudnite na základy predaja a marketingu - začnite od jednoduchého základu

Marketing, rast firmy a zvyšovanie predaja sa točia okolo vytvárania hodnoty pre zákazníkov a efektívneho budovania vzťahov s nimi. Hlavná myšlienka je poznať svoje publikum, jasne komunikovať hodnotu produktu/služby a neustále sa prispôsobovať trhu. Nezabudnite si riadne definovať cieľovú skupinu. Vytvorte silnú hodnotu svojej značky - aj keď je "iba" lokálna. Kombinujte viacero stratégií a po určitom čase zistíte (pokus omyl + zbieranie dát, informácií a spätnej väzby), ktoré fungujú najlepšie. Zamerajte sa na získavanie nových zákazníkov a klientov, a zároveň na udržanie existujúcich a vracajúcich. Vždy hľadajte možnosti, ako môžete inovovať a adaptovať sa trendom a novinkám na trhu aj v marketingu. Stanovujte si konkrétne ciele, ohraničené časom a aktivitou, ktorú máte pod kontrolou - čo môžete reálne vykonať (Získať 100 zákazníkov - nemáte pod kontrolou. Investovať 100 hodín do marketingu - máte pod kontrolou). A samozrejme, nezabudnite investovať do svojich ľudí, vzdelania, odbornosti, kvalifikácie a následného rastu a zlepšovania vašej značky, služieb a produktov.

Budete vďaka tomu predávať viac, zredukujete náklady, zefektívnite procesy, zlepšíte marketing, PR a vybudujete kvalitnú, odolnú a konkurencieschopnú firmu.

Fintoro ikona

Vystavujte faktúry online
s Fintoro

Fintoro pomáha živnostníkom, freelancerom, malým a stredným firmám sústrediť sa na podnikanie a čo najviac zefektívniť fakturáciu. Logo, podpis, pečiatku, položky, rôzne meny, DPH, zľavy, úhrady a klientov pridáte behom pár sekúnd. Zaregistrujte sa zdarma a vytvorte faktúru teraz!