Fintoro logo Prihlásiť sa

Marketingové nápady pre zemiakové lupienky

Michal Hudcovič

3 min. čítanie 23.06.2025

Niekoľko marketingových nápadov pre propagáciu služieb alebo produktov zameraných na výrobu zemiakových lupienkov (napr. remeselné, prémiové alebo prírodné lupienky pre maloobchod, gastronómiu alebo ako pochutiny), s dôrazom na inovatívne a udržateľné stratégie.

Marketingové stratégie pre výrobu zemiakových lupienkov

1. Vzdelávací obsah o kvalite a chuti

Vytvorte blogy, videá alebo infografiky, ktoré zdôrazňujú, ako vaše zemiakové lupienky používajú kvalitné zemiaky, prírodné oleje a žiadne umelé príchute. Zdôraznite chrumkavú textúru a zdravšie spracovanie (napr. pečenie namiesto vyprážania), aby ste oslovili gurmánov a zdravotne uvedomelých spotrebiteľov.

2. Vizuálne kampane na sociálnych sieťach

Zdieľajte atraktívne fotografie a videá zemiakových lupienkov, ich výroby alebo podávania (napr. s dipmi, na párty) na platformách ako Instagram, TikTok alebo Pinterest. Ukážte lákavú chrumkavosť a rôzne príchute. Spustite kampaň s hashtagom, napr. #ChrumkaveLupienky, na zvýšenie zapojenia publika a posilnenie povodomia o značke.

3. Prezentácia udržateľných postupov

Propagujte ekologické výrobné metódy, ako sú lokálne zdroje zemiakov, recyklovateľné obaly alebo energeticky úsporné spracovanie, cez krátke videá alebo články. Zdôraznite udržateľnosť a podporu lokálnych farmárov, aby ste prilákali ekologicky zmýšľajúcich zákazníkov.

4. Partnerstvá s gastro sektorom a eventovými firmami

Spolupracujte s barmi, reštauráciami, kinami alebo cateringovými službami, ktoré môžu ponúkať vaše lupienky ako pochutiny. Zdieľajte príbehy o spolupráci cez case studies, čím posilníte dôveryhodnosť a oslovíte B2B klientov.

5. Interaktívne receptové kampane

Vytvorte online receptovú knihu alebo videá s nápadmi na použitie zemiakových lupienkov (napr. ako topping na zapekané jedlá, v párty mixoch, s domácimi dipmi). Ponúknite ich na webe alebo cez newslettery, aby ste inšpirovali zákazníkov a zvýšili predaj.

6. Certifikáty kvality a udržateľnosti

Získajte certifikáty, ako sú BIO, HACCP alebo vegan, a propagujte ich na obaloch, webe a v marketingových materiáloch. To zdôrazní kvalitu, bezpečnosť a etický pôvod vašich lupienkov, čím odlíšite značku od konkurencie.

7. B2C a B2B cielené kampane

Pre B2C vytvorte atraktívne balenia alebo sady lupienkov s originálnym dizajnom pre domácnosti, párty alebo darčeky. Pre B2B ponúknite veľkoobchodné balenia supermarketom, barom alebo kinám a zdôraznite konzistentnú kvalitu a spoľahlivé dodávky.

8. Účasť na food festivaloch a trhoch

Prezentujte svoje zemiakové lupienky na gastronomických festivaloch, farmárskych trhoch alebo potravinárskych veľtrhoch, kde môžete ponúknuť ochutnávky rôznych príchutí. To posilní spojenie so zákazníkmi a vytvorí nové obchodné príležitosti.

Záver

Každá stratégia by mala klásť dôraz na kvalitu, chuť a udržateľnosť zemiakových lupienkov, aby oslovila spotrebiteľov, B2B klientov a odbornú verejnosť. Prispôsobte kampane špecifickým potrebám cieľových skupín a využite vizuálne a digitálne nástroje na zvýšenie dosahu.

Fintoro ikona

Vystavujte faktúry online
s Fintoro

Fintoro pomáha živnostníkom, freelancerom, malým a stredným firmám sústrediť sa na podnikanie a čo najviac zefektívniť fakturáciu. Logo, podpis, pečiatku, položky, rôzne meny, DPH, zľavy, úhrady a klientov pridáte behom pár sekúnd. Zaregistrujte sa zdarma a vytvorte faktúru teraz!