Fintoro logo Prihlásiť sa

Marketingové nápady pre kúpalisko

Michal Hudcovič

4 min. čítanie 01.06.2025

Marketingové nápady pre kúpalisko (napr. verejné kúpalisko, aquapark, wellness centrum) by mali cieliť na rodiny, mladých ľudí, seniorov a turistov, zdôrazňovať zábavu, relax a bezpečnosť.

Pútavý obsah na sociálnych sieťach

  • Zdieľajte atraktívne fotky a videá na Instagrame, TikToku a Facebooku: šmýkačky, bazény, deti na toboganoch alebo relax vo vírivke (s povolením).
  • Vytvorte krátke videá, napr. „Deň plný zábavy na našom kúpalisku“ alebo „Top 5 atrakcií v našom aquaparku“.
  • Spolupracujte s lokálnymi influencermi alebo rodinnými blogermi, ktorí zdieľajú svoje zážitky z návštevy.

Webstránka a SEO optimalizácia

  • Vytvorte prehľadný web s informáciami o atrakciách (bazény, tobogany, sauny), cenníkom, otváracími hodinami a online rezerváciou vstupeniek.
  • Optimalizujte web pre SEO s kľúčovými slovami ako „kúpalisko Bratislava“, „aquapark Slovensko“ alebo „letná zábava pre rodiny“.
  • Pridajte blog s tipmi, napr. „Čo si vziať na kúpalisko“ alebo „Ako sa pripraviť na deň v aquaparku“.

Lokálna propagácia a podujatia

  • Rozdávajte letáky v okolí (školy, nákupné centrá, turistické informačné centrá) s ponukou „Kúp 2 vstupenky, tretia za polovicu“.
  • Organizujte tematické dni: napr. „Detský deň“ s animáciami, „Nočné kúpanie“ s DJ-om alebo „Deň pre seniorov“ so zľavami.
  • Inzerujte v lokálnych skupinách na Facebooku alebo v komunitných novinách s akciami, napr. zľava pre miestnych obyvateľov.

Profesionálne faktúry

Faktúry a ďalšie doklady s vaším logom a vo vašich farbách. Vytvárajte si faktúry cez Fintoro zadarmo!

Zameranie na zábavu a bezpečnosť

  • Zdôraznite zábavné atrakcie: tobogany, vlnové bazény, detské kútiky alebo wellness zóny s vírivkami a saunami.
  • Propagujte bezpečnosť: školení plavčíci, čistá voda, pravidelná údržba a dodržiavanie hygienických štandardov.
  • Ponúknite rôznorodé služby: občerstvenie, ležadlá, skrinky, masáže alebo kurzy plávania pre deti.

Personalizované ponuky a balíčky

  • Vytvorte balíčky vstupeniek: „Rodinný balíček“ (vstup pre 4 osoby + občerstvenie) alebo „Wellness balíček“ (bazén + sauna + masáž).
  • Ponúknite sezónne permanentky: zvýhodnený vstup na celé letnú alebo víkendy.
  • Predávajte darčekové poukazy na vstup na kúpalisko ako darček na narodeniny alebo Vianoce.

Vernostné programy a zľavy

  • Vytvorte vernostný systém: sleva na ďalšiu návštevu po určitom počte vstupov alebo bonusy (napr. nápoj zdarma).
  • Ponúknite akcie pre nových návštevníkov, napr. „Prvý vstup so zľavou 20 %“.
  • Odmeňte odporúčania: zľava pre návštevníka, ktorý privede nového zákazníka.

Spolupráce a B2B služby

  • Nadviažte partnerstvá s školami na školské výlety alebo plavecké kurzy.
  • Ponúknite firemné akcie: prenájom kúpaliska na teambuildingy, rodinné dni alebo večierky.
  • Spolupracujte s turistickými kanceláriami na zaradenie vášho kúpaliska do výletných balíčkov pre turistov.

Obsahový marketing a vzdelávanie

  • Píšte články na webe o kúpaliskách, napr. „Ako si užiť deň na kúpalisku s deťmi“ alebo „Výhody saunovania pre zdravie“.
  • Vytvorte newsletter s programom akcií, tipmi na zábavu a exkluzívnymi zľavami.
  • Zdieľajte videonávody, napr. ako sa pripraviť na návštevu aquaparku alebo bezpečné správanie pri vode.

Reklama a remarketing

  • Investujte do cielenej reklamy na Google Ads, Facebooku alebo Instagrame, zameranej na rodiny, mladých ľudí a turistov v okolí.
  • Použite remarketing, aby ste oslovili návštevníkov webu, ktorí si prezerali vstupenky, ale nekúpili.
  • Propagujte časovo obmedzené akcie, napr. „Víkendové vstupenky so zľavou 25 %!“.

Súťaže a interakcia

  • Organizujte súťaže na sociálnych sieťach, napr. „Pošli fotku z nášho kúpaliska a vyhraj rodinný vstup!“ (s povolením).
  • Vytvorte kvíz na webe: „Aký typ kúpaliska je pre teba ideálny?“ (napr. zábavné, relaxačné, detské).
  • Zdieľajte príbehy návštevníkov, ako si užili deň na kúpalisku, s ich súhlasom.

Tip na začiatok: Začnite s Instagramom a TikTokom, kde zdieľate zábavné videá z toboganov a fotky rodinnej zábavy, a oslovte miestne školy alebo rodinné centrá s ponukou zliav. Testujte, či návštevníci reagujú viac na cenu, zábavné atrakcie alebo wellness služby. Ak máte špecifické zameranie (napr. aquapark, vonkajšie kúpalisko, wellness), marketing kúpaliska tomu prispôsobte!

Fintoro ikona

Vystavujte faktúry online
s Fintoro

Fintoro pomáha živnostníkom, freelancerom, malým a stredným firmám sústrediť sa na podnikanie a čo najviac zefektívniť fakturáciu. Logo, podpis, pečiatku, položky, rôzne meny, DPH, zľavy, úhrady a klientov pridáte behom pár sekúnd. Zaregistrujte sa zdarma a vytvorte faktúru teraz!