Fintoro logo Prihlásiť sa

Marketingové nápady pre kúpalisko

Michal Hudcovič

6 min. čítanie 13.07.2025

Marketingové nápady pre kúpalisko (napr. verejné kúpalisko, aquapark, wellness centrum) by mali cieliť na rodiny, mladých ľudí, seniorov a turistov, zdôrazňovať zábavu, relax a bezpečnosť.

Zistite, ako predať kúpalisko a získať návštevníkov efektívne vďaka týmto marketingovým nápadom.

Pútavý obsah na sociálnych sieťach

  • Zdieľajte atraktívne fotky a videá na Instagrame, TikToku a Facebooku: šmýkačky, bazény, deti na toboganoch alebo relax vo vírivke (s povolením).
  • Vytvorte krátke videá, napr. „Deň plný zábavy na našom kúpalisku“ alebo „Top 5 atrakcií v našom aquaparku“.
  • Spolupracujte s lokálnymi influencermi alebo rodinnými blogermi, ktorí zdieľajú svoje zážitky z návštevy.

Webstránka a SEO optimalizácia

  • Vytvorte prehľadný web s informáciami o atrakciách (bazény, tobogany, sauny), cenníkom, otváracími hodinami a online rezerváciou vstupeniek.
  • Optimalizujte web pre SEO s kľúčovými slovami ako „kúpalisko Bratislava“, „aquapark Slovensko“ alebo „letná zábava pre rodiny“.
  • Pridajte blog s tipmi, napr. „Čo si vziať na kúpalisko“ alebo „Ako sa pripraviť na deň v aquaparku“.

Lokálna propagácia a podujatia

  • Rozdávajte letáky v okolí (školy, nákupné centrá, turistické informačné centrá) s ponukou „Kúp 2 vstupenky, tretia za polovicu“.
  • Organizujte tematické dni: napr. „Detský deň“ s animáciami, „Nočné kúpanie“ s DJ-om alebo „Deň pre seniorov“ so zľavami.
  • Inzerujte v lokálnych skupinách na Facebooku alebo v komunitných novinách s akciami, napr. zľava pre miestnych obyvateľov.

Profesionálne faktúry

Faktúry a ďalšie doklady s vaším logom a vo vašich farbách. Vytvárajte si faktúry cez Fintoro zadarmo!

Zameranie na zábavu a bezpečnosť

  • Zdôraznite zábavné atrakcie: tobogany, vlnové bazény, detské kútiky alebo wellness zóny s vírivkami a saunami.
  • Propagujte bezpečnosť: školení plavčíci, čistá voda, pravidelná údržba a dodržiavanie hygienických štandardov.
  • Ponúknite rôznorodé služby: občerstvenie, ležadlá, skrinky, masáže alebo kurzy plávania pre deti.

Personalizované ponuky a balíčky

  • Vytvorte balíčky vstupeniek: „Rodinný balíček“ (vstup pre 4 osoby + občerstvenie) alebo „Wellness balíček“ (bazén + sauna + masáž).
  • Ponúknite sezónne permanentky: zvýhodnený vstup na celé letnú alebo víkendy.
  • Predávajte darčekové poukazy na vstup na kúpalisko ako darček na narodeniny alebo Vianoce.

Vernostné programy a zľavy

  • Vytvorte vernostný systém: sleva na ďalšiu návštevu po určitom počte vstupov alebo bonusy (napr. nápoj zdarma).
  • Ponúknite akcie pre nových návštevníkov, napr. „Prvý vstup so zľavou 20 %“.
  • Odmeňte odporúčania: zľava pre návštevníka, ktorý privede nového zákazníka.

Spolupráce a B2B služby

  • Nadviažte partnerstvá s školami na školské výlety alebo plavecké kurzy.
  • Ponúknite firemné akcie: prenájom kúpaliska na teambuildingy, rodinné dni alebo večierky.
  • Spolupracujte s turistickými kanceláriami na zaradenie vášho kúpaliska do výletných balíčkov pre turistov.

Obsahový marketing a vzdelávanie

  • Píšte články na webe o kúpaliskách, napr. „Ako si užiť deň na kúpalisku s deťmi“ alebo „Výhody saunovania pre zdravie“.
  • Vytvorte newsletter s programom akcií, tipmi na zábavu a exkluzívnymi zľavami.
  • Zdieľajte videonávody, napr. ako sa pripraviť na návštevu aquaparku alebo bezpečné správanie pri vode.

Reklama a remarketing

  • Investujte do cielenej reklamy na Google Ads, Facebooku alebo Instagrame, zameranej na rodiny, mladých ľudí a turistov v okolí.
  • Použite remarketing, aby ste oslovili návštevníkov webu, ktorí si prezerali vstupenky, ale nekúpili.
  • Propagujte časovo obmedzené akcie, napr. „Víkendové vstupenky so zľavou 25 %!“.

Súťaže a interakcia

  • Organizujte súťaže na sociálnych sieťach, napr. „Pošli fotku z nášho kúpaliska a vyhraj rodinný vstup!“ (s povolením).
  • Vytvorte kvíz na webe: „Aký typ kúpaliska je pre teba ideálny?“ (napr. zábavné, relaxačné, detské).
  • Zdieľajte príbehy návštevníkov, ako si užili deň na kúpalisku, s ich súhlasom.

Tip na začiatok: Začnite s Instagramom a TikTokom, kde zdieľate zábavné videá z toboganov a fotky rodinnej zábavy, a oslovte miestne školy alebo rodinné centrá s ponukou zliav. Testujte, či návštevníci reagujú viac na cenu, zábavné atrakcie alebo wellness služby. Ak máte špecifické zameranie (napr. aquapark, vonkajšie kúpalisko, wellness), marketing kúpaliska tomu prispôsobte!

Marketing, rast firmy a zvyšovanie predaja sa točia okolo vytvárania hodnoty pre zákazníkov a efektívneho budovania vzťahov s nimi. Hlavná myšlienka je poznať svoje publikum, jasne komunikovať hodnotu produktu/služby a neustále sa prispôsobovať trhu. Nezabudnite si riadne definovať cieľovú skupinu. Vytvorte silnú hodnotu svojej značky - aj keď je "iba" lokálna. Kombinujte viacero stratégií a po určitom čase zistíte (pokus omyl + zbieranie dát, informácií a spätnej väzby), ktoré fungujú najlepšie. Zamerajte sa na získavanie nových zákazníkov a klientov, a zároveň na udržanie existujúcich a vracajúcich. Vždy hľadajte možnosti, ako môžete inovovať a adaptovať sa trendom a novinkám na trhu aj v marketingu. Stanovujte si konkrétne ciele, ohraničené časom a aktivitou, ktorú máte pod kontrolou - čo môžete reálne vykonať (Získať 100 zákazníkov - nemáte pod kontrolou. Investovať 100 hodín do marketingu - máte pod kontrolou). A samozrejme, nezabudnite investovať do svojich ľudí, vzdelania, odbornosti, kvalifikácie a následného rastu a zlepšovania vašej značky, služieb a produktov.

Budete vďaka tomu predávať viac, zredukujete náklady, zefektívnite procesy, zlepšíte marketing, PR a vybudujete kvalitnú, odolnú a konkurencieschopnú firmu.

Fintoro ikona

Vystavujte faktúry online
s Fintoro

Fintoro pomáha živnostníkom, freelancerom, malým a stredným firmám sústrediť sa na podnikanie a čo najviac zefektívniť fakturáciu. Logo, podpis, pečiatku, položky, rôzne meny, DPH, zľavy, úhrady a klientov pridáte behom pár sekúnd. Zaregistrujte sa zdarma a vytvorte faktúru teraz!